MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Julklappar till sig själv 22 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 21:02

Idag har jag och Världens Bästa Veronica lullat runt i Köping och letat efter juklappar. Eller snarare har Veronica letet julklappar och jag har varit med som sällskap. Fast jag kunde inte låta bli att handla julklapp. Till mig själv då, såklart. 😉 När jag var i Västerås med Lisa i helgen köpte jag också julklappar till mig själv. ;D Jag skyller på att jag verkligen vill ha dessa grejjor och att det är för kort tid till julafton för att önska sig nya saker. Plus att det kan ta slut. Har inte fotat det än, men det var jättefina julklappar jag fick av mig. 😀

Veronica och jag köpte choklad som såg ut som Pringles-chips (gott!), gick till ett café och beställde var sin varm choklad med grädde (supergott!) och var sin sockerknut (också jättegott!), sedan satt vi där och mös ett tag. I mellandagarna ska vi se Avatar. Har hört från väldigt många att det är den bästa filmen de sett på bio. Längtar! Vi ska även köpa två trisslotter var och hoppas på det bästa. Kanske vi vinner 30000 var Veronica? 😉

 

2 Responses to “Julklappar till sig själv”

  1. Lisa Says:

    Åh vad mysigt det låter med fika på café:D Ni vet att det är åldersgräns för att köpa trisslotter nu?;) Så Madeleine du får nog köpa ut åt henne;)

    Jag vill också gå på bio med er:D<3

    • madeleinehaggkvist Says:

      Hahaha, vad roligt det låter att jag måste köpa ut en trisslott xD

      Självklart ska du med på bio 😀 ❤


Kommentera

