MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Julklappsbyte 20 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 02:07

Ikväll hade jag, Lisa, Veronica och Josefine julklappsbyte. Jag fick ett rosa militärhundkoppel av Lisa. 😀 Blev jätteglad, det passar mig precis och testade det nyss poå Gizmo och det är assnyggt mot hans päls! Jag gav bort Spotify premium och det råkade bli så att Lisa och jag fick varandras klappar, så hon fick min present. 😛

Vi åt tacos och chokladmousse med blåbär och grädde till efterrätt så nu är jag jättemätt och jättetrött. Tror Lisa och Veronica har smittat mig lite för nu är jag lite snuvig och hostar lite. Hoppas inte det, jag får se till att dricka mycket té tror jag.

 

2 Responses to “Julklappsbyte”

  1. josefine Says:

    mysigt 🙂 jag har oxå blivit lite smittad :O haft världens huvudvärk idag ;S ❤


Kommentera

