MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Snö för första gången 17 december, 2009

Filed under: Foto — Madeleine Häggkvist @ 19:36

Vill bara varna för antropomorfism i detta inlägg. 😉

Igår tog Tova och jag ut Lafayette för att han skulle få se snö för första gången i sitt liv. Han skrek ganska mycket men jag vet inte om det säger så mycket om vad han tyckte om det då han gör det jämt han är på nya ställen. 😛 Tidigare gick han ut i snön på mig balkong frivilligt så jag tror att det var ganska okej med snö faktiskt. Hellre snö än regn tror jag han tycker.

  

 

 
Lafayette gickdit snön var som djupast, satte sig ned…


…och  började skrika. Han är för söt!

 

Kommentera

