MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Fotona på väggen 17 december, 2009

Filed under: Foto — Madeleine Häggkvist @ 18:44

Här kommer fotona som jag har framkallat, köpt ramar till och som snart ska spikas upp på väggen. Jag har framkallat fler bilder, men inte köpt ramar till dem än så dem får ni vänta lite till på att se. 😛

På dessa bilder är det, som på alla bilder jag lägger ut i bloggen, stort copyright på!

 

Det är så här jag funderar att sätta upp dem på en av mina kala väggar. Det är bara det att jag har flera kala väggar som skulle se mycket bättre ut om de också fick tavlor på sig. Därför funderar jag på att sätta upp dem för sig själva. I vår kommer jag framkalla ännu fler bilder med mer vårtema och då tror jag att jag kommer ha tillräckligt med tavlor för att ha en fotovägg OCH tavlor på de andra väggarna.

De två stora är 50×70 cm, de mindre är allihop 30×40 cm.

 

9 Responses to “Fotona på väggen”

  1. rickard Says:

    Väldigt fina. Men kom de inte med ramar från början? Trodde det ingick på Crimson…

  2. madeleinehaggkvist Says:

    Tack 🙂
    Nej på crimson framkallar man bara, det är ingen ramverkstad.

  3. rickard Says:

    Det jag som kollade på fel grej, kollade på ‘canvas’.

  4. riktigt fina bilder på finaste gizzmo tagna av dig :D:D:D<3<3<3<3

  5. josefine Says:

    duktig du är madde! :D<3


Kommentera

