MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Rama in 16 december, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 20:06

Följde med Tova in till stan för att kolla på julklappar. Det blev mest julklappar till mig själv, för jag kom hem med 6 stycken ramar. 😀 Det var rea och de hade i den storleken jag ville ha dessutom. Nu ska jag äntligen rama in fotografierna som jag skickade framkallning hos crimson.se! Självklart blev det svarta ramar. 😉

Sedan ska jag och Lisa plugga i två timmar innan vi får prata med varandra igen. Det kommer bli svårt, men igår klarade vi det. 😛 Sedan ska vi ha paus och plugga igen.

 

6 Responses to “Rama in”

  1. rickard Says:

    Hoppas du inser att du nu är *tvungen* att ta bilder för att visa hur dina tavlor blev till slut!

  2. Lisa Says:

    Jag håller med han där uppe att hon ska visa bilderna här på bloggen 🙂

    Vi har ju inte pluggat någonting:O fast vi är lediga imorgon så vi kan plugga långt in till natten idag xD

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jag kan sätta in de bilder jag har framkallat, men de hinner nog inte koma upp på väggen innan jullovet så ni får nöja er med det 😛
      Ja, precis vi pluggar hela natten! xD Belöningen kommer inte förrns rätt beteende är utfört. 😉

    • rickard Says:

      Hehe, tack. Inte varje dag man är ”han där uppe”. 😛


Kommentera

