MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Sörja 15 december, 2009

Filed under: Allmänt,Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 15:50

När jag slog upp mina blå idag och tittade ut genom fönstret var det vitt ute! Vad ljust det blev! När jag satte mig i köket för att äta min frukost, som för övrigt kommer bestå av knäckebröd och creme bonjour gräslök tills jag åker hem-hem, snöade det ganska mycket ute. 😀 Nu därimot är det plusgrader och dimman ligger tungt över Skara. Gräset som var på väg att få ett täcke, kryper bara fram mer och mer. Jag vill ha tillbaka snön!

Varför?

”Bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i lera och sörja.”

För att inte nämna att det blir så mycket ljusare.

:.

Här kommer lite bilder från november 2007, Gizmo är blöt men jag tycker han ändå har lite mindre skägg än vad han har nu?

   
Onormal position                                                                 Normalare position                                                              Helt naturlig positon!


Gizmo har knäppt på sina rådjursögon, för han väntar på att få ett varsågod till att nosa i ett harspår.

 

6 Responses to “Sörja”

  1. rickard Says:

    Nedersta bilden – va GULLIGA ÖGON! ❤

    • madeleinehaggkvist Says:

      Han har verkligen sina rådjursögon där! Förstår du hur mkt känslor han spelar på? ;D haha

  2. Lisa Says:

    Han är den finaste Gizmo jag vet 😀

  3. josefine Says:

    så sjukt gullig är han!! 😀 (L)


Kommentera

