MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Snart! 13 december, 2009

Filed under: Foto,Stunder — Madeleine Häggkvist @ 22:55

Tittade på det här inlägget. Minns tillbaka och njuter. Jag kan fortfarande plocka fram en liten del av den där känslan jag fick när jag såg henne sitta på bussen. Men det är inte samma sak som när det händer. Jag längtar efter de bästa vännerna man kan ha, just nu! Snart ses vi igen Josefine, Lisa och Veronica!!!  Älskar er! <333

Jag hoppas att ni har planerat ett långt jullov som innefattar mig hela tiden, för det har jag! Jag kommer sitta som en igel på er. 😉

J & V, bara så att ni vet har L & jag bestämt att vi ska fota mycket. Självutlösare is tha shit!

Foto: Madeleine Häggkvist, Redigering: Veronica Wihman

 

6 Responses to “Snart!”

  1. Lisa Says:

    Ja för vi ska bli jätteduktiga på att ta kort :K och filma när du köpt en filmkamera;)<3

  2. josefine Says:

    Jag saknar dig så att jag håller på att dö hjärtat!!! <3<3<3<3<3

  3. JAG ÄR FETT PÅ 😀 PUSS, SAKNAR ER SES SNART <3<3<3<3


Kommentera

