MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

En månad sedan 13 december, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 23:30

Jag kom precis på att det var en månad sedan det var fredag den trettonde. Samma dag skrev jag två tentor, en i etologi och en i djurskydd, välfärd & etik. Japp, två stycken samtidigtotursdagen. Ville bara berätta att jag klarade båda! 😀 Alla rätt på etologi-tentan dessutom. :K

Jag och Maria är riktiga etologer här och försöker inte alls komma så nära puman som möjligt där konsekvenserna skulle vara att påverka dens naturliga beteenden. 😉 Skyller på att vi bara tittade och gjorde ingen riktig studie. 😛 Riktigt häftig bild annars fotad av Lotta Petterson, på Parkens Zoo i Eskilstuna. Synd på gallret…

 

4 Responses to “En månad sedan”

  1. Lisa Says:

    Åh vad coolt jag vill också sitta så nära en puma :O Vi måste åka dit i sommar:D


Kommentera

