MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Ja, vad sa hon Chris? 12 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:37

Är det bara jag som fick för mig att Whatcha Say var Chris Browns låt? Har bara sett musikvideon någon gång tidigare, i förbifarten, och då fick jag för mig att det var ytterligare en av de där ”förlåt mig Rihanna”-låtarna. Men de är ju inte ens lika, Jason Derulo och Chris Brown, varken till utseende eller röst.

:.

:.

Kanske denna förvirrade mig?

Fast det kan jag inte skylla på, för jag hittade den precis 😉

 

Kommentera

