MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Chocktillstånd 12 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:00

När jag vaknade i morse (okej i middags av att Karin ringde mig) och tittade ut blev jag jättechockad. Jag såg, förbered er nu, SOLEN!!! Jag har inte märkt att den har varit så frånvarande förrns nu, när jag kan se den igen. Ujuj vad lågt den står nu för tiden. Visste ni att Stockholm endast hade 17,3 soltimmar under hela november månad (mot normalt 54 soltimmar)?! Det är sjukt! Kanske är därför jag sitter och bloggar istället för att jobba på projektarbetet? D-vitaminbrist! Så måste det vara! Jag har inget bregott hemma och nu måste jag helt klart åka och köpa D-vitamin, så där sprack min plan om att sitta i pyjamas hela dagen och tycka synd om mig själv (måste ju plugga och missar HUND2009)… Eller så ställer jag mig på balkongen och lapar i mig D-vitamin och skiter i att äta mackor idag och imorrn. Ja så gör jag nog istället!

 

4 Responses to “Chocktillstånd”

  1. rickard Says:

    Snack! Snö som är så vackert! Vem behöver sol när man kan leka med hunden i underbar snö? 😀

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jaa, snö är också underbart 😀 Men bäst är nog både sol och snö tillsammans 😛

      • rickard Says:

        Nope! Solen som skiner på snön börjar reflekteras, så får man det förbannade ljuset i ögonen. Sedan börjar snön smälta, så står man där i slask… 😦

      • madeleinehaggkvist Says:

        Nädå, det ska ju vara så kallt att snön ligger kvar 😉


Kommentera

