MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Upplev för mig 11 december, 2009

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 17:11

HUND2009 den här helgen. Nu missar jag det för andra året i rad, annars har jag varit där så länge jag kan minnas.. I år är det mer frivilligt än förra året då jag blev sjuk på fredagen och var tvungen att stanna hemma trots bokad resa. Så sjuk har jag aldrig varit tidigare så det var nog tur att jag stannade hemma trots allt. Visserligen visste jag knappt vem jag var på morgonen så jag hade nog aldrig kunnat ta mig till bussen ändå. I år därimot gjorde jag ett val att inte åka. Eller snarare så gjorde jag allt för att glömma att det även var i år också, för om sanningen ska fram så är det både dyrt, tar mycket energi och tar mycket tid. Plus att jag behöver plugga.

:.

Försöker tänka tillbaka hur många år jag har varit med. Det hette i alla fall Stora Stockholm förut. Och det var innan Gizmo, som nu är fem(!) år. Och innan Wille som är sju(!) år. Ganska långt innan Wille faktiskt. Jag kommer ihåg att jag klappade en irländsk varghund (och blev kär!) som hade huvudet i samma höjd som mina axlar och det var inte ens första året jag var där. Nä kommer inte ihåg helt enkelt. Men nu bryter jag traditionen… Nästa år! Då vill jag vara med igen!

:.

Upplev för mig med Lisa, Veronica & Josefine(?)!!! Och kolla efter grejjor som passar kelpies och vorstehrar 😉

:.

Här kommer lite bilder från HUND2007 (visst var vi små och söta!! <3):

  

  

  

  

:.

Testar för första gången att lägga in ett galleri, vi får se hur det går 🙂 :

Bättre eller sämre med galleri? Vad tycker ni?

 

2 Responses to “Upplev för mig”

  1. josefine Says:

    visst var det kul att vara där, men det skulle varit mycket bättre om du var med! Och guuud va små vi va 😮 haha 😀 ❤


Kommentera

