MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Sphynx 11 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 14:48

Tidigare i veckan var jag förbi ÖB och köpte julklappar till vovven (inte för att jag hittade det jag ville ha såklart…) och självklart GODIS! Köpte en stor After Eight och fy tusan vad det är gott! Jag äter det mest hela tiden. 😛

Annars kommer den här helgen förhoppningsvis bestå av endast massa projektarbetsskrivande. Japp, precis samma projektarbete som jag redovisade idag faktiskt. Får se till att skriva det nu, jag har ju lite fakta iom det andra grupp-projektarbetet (som helt klart är värt mycket mer än det maximala betyget 3 som man kan få, definitivt värt en 5:a!). Jag ska skriva om råttors domesticering. Eller snarare att deras behov är, trots deras domesticering, likadana som deras vilda släktingar.

Den här helgen ska jag vara kattvakt till Lafayette för Tova skulle hem och jobba. Nyss terroriserade han mig genom att krypa upp på stolen bakom mig och ligga och bita i min armbåge. Han är bara för söööt! Han har börjat fälla hår förresten, det har han inte gjort förut så jag ska nog in till Tova och hämta hans kammar. Bara så att du vet Tova när du får tillbaka en sphynx på måndag. 😀


Så här skulle nog Lafayette se ut om han var en sphynx (fast med en rosa nos). De är förresten urgulliga! Källa.

 

Kommentera

