MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Sunes Jul – Sophie! 2 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:29

Sunes Jul – Sophie!

Avsnitt 2

:.

Ett väldigt roligt avsnitt. De odödliga citaten säger väl en hel del:

”Du min vackra mö, jag bjuder dig korv med brö’!”,

 ”*trumpetsignal* Suuuuneee!! Maaaat!!! *trumpetsignal*”

”Tack Sophie! Två skruvar och ett hyllplan till bokhyllan Einar. Preciiis vad jag alltid önskat mig! Men där ljög Sune. Det här hyllplanet passar ju inte till Sunes bokhylla, för den heter ju Conny.”

”Aj, aj!! Det här kommer du få faan för Sune!”

”Det här kommer jag skvallra inför facket, din skitstövel!!”

😀

:.

Till detta avsnitt hittade jag även lucköppningen med författarna Sören och Anders.

Lucköppning – Marmelad-Lennart

Del 2

:.

 

2 Responses to “Sunes Jul – Sophie!”

  1. Daniela Says:

    marmelad-lennart! :’D
    Förresten ser det ut som vår när sune springer till sofie… men han måste ju ändå vara den underbaraste barnskådespelaren någonsin 😉

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jaa fågelkvittret förvirrar väldigt. 😉
      Håkan och Sune ligger nog på en delad förstaplats. 😛


Kommentera

