MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Sunes Jul – Julkortet 1 december, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:10

Idag börjar min bloggs julkalender! Självklart är det den bästa utav alla: Sunes Jul! Den gick som julkalender 1991 och enligt mig slår den till och med Greveholm.

På spotify hittar ni musiken som jag ofta går och visslar på: Thomas Lindahl – Sunes Jul

http://cdon.se/film/sune_box%3a_sommar_%26_jul_med_sune_(3_disc)-971429  <– Och här kan man köpa samlingboxen Sunes Jul & Sommar. Helt klart värt pengarna, om jag inte får den i julklapp (självklart står den med på önskelistan!) kommer den klickas hem redan på själva julafton. 😀 De är för bra för att leva en längre tid utan dem.

:.

Sunes Jul – Julkortet
avnitt 1

:.

Roligt avsnitt som jag ofta tänker på när jag fotograferar själv och när någon nämner målbrottet, riktiga jobb, tonåringar, ”ba” eller att småbröder är snälla när de sover. Självklart tänker jag även på det när jag presenterar min egen familj eftersom vi är ganska lik familjen Andersson.

 

Kommentera

