MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Åkt hem och framkalla 25 november, 2009

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 17:46

I måndags åkte Pax hem till sig. Nu är det tomt här igen.

För att få inte lite mera hund så tänkte jag framkalla massor av bilder på Gizmo. 🙂 Lite andra bilder också. Det jag önskar mig mest just nu är photoshop! Det är jättejobbigt att inte kunna redigera flera av de bilder jag har på lager för att skicka in på framkallning. Sedan önskar jag också att ramtillverkarna tog lite mer hänsyn till oss som fotograferar. De tillverkar nämligen inte ramar som passar det formatet som de flesta foton är. Jag vill framkalla en bild som passar till formatet 50×75, men det finns bara ramar som är 50×70… Det är så irriterande!!! Om någon hittar en ram som är 50×75 och som inte kostar mer än 150-200 kr får gärna meddela mig!

 

2 Responses to “Åkt hem och framkalla”

  1. Petra Says:

    Men PhotoShop är ju bara att ladda ner 🙂


Kommentera

