MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Pax-vakt 16 november, 2009

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 19:55

Idag hoppade det på en liten skäggis på mitt tåg när jag åkte genom Örebro. Den lilla skäggisen heter Pax, hör till familjen klickerklok och är självklart en strävhårig vorsteh. Jag ska passa Pax medans husse och matte är bortresta och tikar löper, i ungefär en vecka.

Resan gick jättebra, även om både stolen på tåget och bussen var för liten för att en skäggis skulle kunna ligga perfekt.

Pax gjorde sig hemmastadd väldigt fort och bryr sig inte alls ifall grannarna kommer och hälsar på (förutom att han blir glad då de kommit tillräckligt nära ;P).

:.

Pax

:.

Pax i soffan

:.

Låååånga ben ska de va!

:.

Hemmastadd som sagt ;)

:.

 

6 Responses to “Pax-vakt”

  1. Thomas Says:

    Ser ut som han har funnet seg godt til rette, i kjent stil på rygg i sengen 🙂

  2. Jag är avundsjuk på dig som får vara med Pax
    och Pax som får vara med dig! 😉
    Hoppas ni har det super trevligt tillsammans och att allt kommer gå jätte bra 😀
    hur länge ska du ha honom? Puss och Kram ❤

  3. josefine Says:

    kul för dig! :D<3


Kommentera

