MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

GRATTIS JOSEFINE! 1 november, 2009

Filed under: Allmänt,Foto,Stunder — Madeleine Häggkvist @ 00:50

Grattis min älskade Josefine!!!

 

Josefine Josefine <3

Josefine <33

 

 

 

 

Du betyder så oerhört mycket för mig, älskar dig! ❤

Vi måste vara vänner för alltid.

Du har en speciell plats i mitt hjärta.

Veronica uttryckte det så bra; du är en av mina änglar utan vingar.

 

 

 

 

 

 

:.

Titta in hos Veronica för att se fler bilder som hon redigerat och jag fotat på våran bästa Josefine!

 

One Response to “GRATTIS JOSEFINE!”

  1. Josefine Says:

    Tack bästa Madeleine, jag älskar dig<3

    Man är alltid glad när man är med dig… Du är en underbar glädjespridare, du är bäst! ❤


Kommentera

