MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Frickadellisar 27 oktober, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 00:00

Ikväll fick jag mat inne hos Tova och Challe. Det var jättegott och det heter falafel, inte vego frickadelli. Haha jag fick bara för mig att de hette så. Men något vegetariskt på F var det ju iaf. 😉 Mina grannar är väldigt snälla. Pratade med min andra granne idag också. Hon är +80 år och hör dåligt. Men synen är det inget fel på för hon hade sett att jag glömt nycklarna i låset på utsidan av dörren så hon knackade på och sa till. Dagens tacktal vill jag således ägna åt min grannar. 😀 TACK!

:.

Falafel

Falafel.

 

Kommentera

