MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Amerikanska pannkakor 27 oktober, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:55

Jag har precis ätit amerikanska pannkakor. Det var gott. Tack Tova för ägget, du kan få smaka när du kommer in hit. 😉

Just nu pratar jag med Lisa på Skype. Har visat den nya funktionen som gör att hon ser mitt skrivbord nu. Så hon sitter och kollar vad jag skriver. Fast just nu gör hon nog annat så hon märker nog inte att jag bloggar. 😛 Hehe, så Lisa du kunde ha blivit den allra första som läste det här om du hade kollat på mig hela tiden. 😀 Nanananana!

Snart kommer Veronica! Jag lääängtar!!!

 

2 Responses to “Amerikanska pannkakor”

  1. hööhöhö det var JAG som hitta funktionen!;D höhö (A)

  2. Mögel-Åsa Says:

    Välkommen tillbaka! Ta dig en riktigt funderare över vad du vill bara…. 🙂


Kommentera

