MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Snackar 26 oktober, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 19:41

Idag har jag och Veronica snackat (vi pratar fortfarande). Jag övertalade henne att skaffa Skype och det fungerar jättebra! Veronica hittade en funktion som gör att man kan titta på varandras skrivbord på datorn. Så jag gav henne ett uppdrag och photoshopa lite bilder och jag kunde sitta och titta hur hon gjorde det fast jag är borta i Skara och hon är i Kolsva! 😀 Coolt! Nyss tänkte vi titta på film tillsammans på Veronicas dator (jag kan ju se hennes skrivbord) men jag kunde inte höra ljudet och bilden hackade för mycket så vi fick lägga ner det. Men vi får titta på den imorgon för då kommer Veronica hit till Skara!!!! 😀 Åh jag längtar jättemycket!!!

skype_logo_online

Källa.

 

2 Responses to “Snackar”

  1. Det ska bli bäst! Ses snart ❤


Kommentera

