MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Huslig 26 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 19:29

Idag har jag tvättat, städat, diskat och planterat blommor. Visst är jag huslig? 😉

:.

Barntårar Planterar Vissen

:.

Att jag glömde bort att hämta upp tvätten från tvättstugan så att jag var tvungen att springa in där medans nästa person som bokat tvättade ska vi inte nämna. Ska inte heller säga något om att jag inte har hunnit dammsuga än (bara dragit runt med ”sveparen”) och att jag var tvungen att plantera om bara för att jag dödat en av mina andra blommor. 😉 Jag har ju tom haft blommor som UF-företag och mamma har jobbat som florist så jag skäms lite. Fast de två blommor jag köpt från affären är jätteömtåliga. De hemifrån Köping klarar sig väldigt bra och ser ut att trivas.

 

One Response to “Huslig”

  1. Det var jätte mysigt att du hade massa blommor i lägenheten!:D


Kommentera

