MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Kattvakt 25 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 20:39

Jag följde aldrig med Tova och Petra ut på promenad, för jag är kattvakt istället. Eller snarare kattunge-utröttare. 😀 Lafayette har en tendes till att vara lite hyperaktiv när andra sover. Och att han har en hög röst, och vet om det mycket väl, gör att man lätt vaknar mitt i natten. Men han är sååå söööööt!

:.

Lafayette Lafayette testar om kameran går att leka med Lafayette posar Lafayettes ögon är otroliga

Såååååå söööööt!

:.

Han har börjat gilla att hänga på armen (jaa bokstavligt talat hänga) medans jag går runt och gör grejjer. När han har tröttat ut sig kan han sova i knät eller på rygg på min arm några timmar innan han får spel igen och kutar över hela lägenheten så att han glider över golvet.

 

2 Responses to “Kattvakt”

  1. Josefine Says:

    Jag smälter, fy vad söt D:


Kommentera

