MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Sudiebesök: Hunddagis 20 oktober, 2009

Filed under: Foto,Hund,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 12:38

Många hundar

:.

Idag ska vi på studiebesök i Trollhättan till ett hunddagis. Det ska bli kul men eftersom jag inte kan låta bli att klappa Chip hela tiden får jag inte klappa hunddagisvovvarna. Inte så stor förlust kanske om det inte vore för att jag har drömt att Gizmos släkting (kanske tom kullsyskon) går på det hunddagiset. 😉 Inte så stor sannolikhet kanske, spec eftersom vi är så långt söderut (de flesta vorstehrar finns uppåt i landet). Men tänk om det står en Gizmo-kopia där. Vad gör jag då? Antagligen blir jag iaf helt lyrisk. 😀 Det skulle jag bli oavsett om vorstehn var släkt eller inte förstås.

 

2 Responses to “Sudiebesök: Hunddagis”

  1. Josefine Says:

    Ha det bäst! :*


Kommentera

