MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Våga 19 oktober, 2009

Filed under: Skolan — Madeleine Häggkvist @ 17:23

Nu har jag äntligen slutat skolan (okej det tog ett tag att skriva inlägget också 😛 ). Visserligen tycker jag inte att våra dagar känns långa – jag kan inte med ord nog beskriva hur väl detta inlärningssätt passar mig (hittils kanske jag ska tillägga då vi inte har haft våran enda(!) tenta den här terminen än)*.

:.

I slutet diskuterade vi den här filmen: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=61370242
Alla som håller på, tänker hålla på eller lever runt hundar borde se den filmen (”Ett renrasigt helvete”). Samtidigt vill jag påminna om att all fakta som kommer upp gäller för Storbrittanien.

I alla fall vill jag bara tacka först och främst min PBL-grupp men också hela min klass. Jag hatar verkligen att säga mina åsikter inför en stor grupp och jag darrade faktiskt på händerna hela tiden jag pratade. Jag tänkte först inte säga något alls och det är nästan som en fobi jag har. Men tack vare min underbara klass vågade jag ta upp diskutionen och lägga mig i. Så tack!

Jag kan föreställa mig att det kanske inte märktes att jag tyckte det, men jag höll verkligen med er alla. Allas argument var jättebra och det kändes som vi strävade mot samma mål.

EoD-09 rules! 😉

:.

*Jag erkänner villigt att parantesen är till för att göra alla mina kompisar, som går på andra program än EoD, 
avundsjuka. Mwohahaha! xD Fungerar det? ;)
 

4 Responses to “Våga”

  1. Awsome that you spoke up! ❤

  2. Petra Says:

    Du! Det märktes inte ett dugg! 🙂


Kommentera

