MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Parken Zoo 9 oktober, 2009

Filed under: Foto,Uncategorized — Madeleine Häggkvist @ 06:50

Järv
Järv från Nordens Ark

:.

God Morgon! Jag tycker det är mycket strongt av er 3 som redan har besökt min blogg fast klockan inte ens har hunnit bli 7.00 än! Hurra för er! 😀 Att ni kanske gick in efter klockan 00.00 i natt ska vi inte prata så mycket om. 😉

Anledningen till att jag är uppe så tidigt är för jag idag ska på studiebesök till Parken Zoo i Eskilstuna. Jag har tidigare gjort en beteendestudie på vithandad/kindad Gibbon tillsammans med Josefina Lönn där. Josefina var där igår och rapporterade till mig att Tarzan och Jane hade fått en jättesöt unge: 🙂 Sammanträffande förresten – både Josefina och jag åker tillbaka dit dagarna efter varandra. 😛

 

2 Responses to “Parken Zoo”

  1. Josefine Says:

    Lycka till :D<3


Kommentera

