MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Regn 8 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 15:26

regn3 regn1 regn2

Jag och Elisabeth (går i min klass) sa till varandra precis innan vi skilldes åt på skolan att det var så härligt väder. Nu när jag tittar ut genom fönstret spöregnar det. Jag är mest tacksam för att det inte började regna när jag och Challe gick hem med Chip. 🙂

 

7 Responses to “Regn”

  1. Lisa Says:

    HAHAHA vem var det som sa något om att det var så bra i skara för att det jämt var så fint väder?xD

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jaja, det har bara regna typ 4 gånger sen jag flyttade hit ;D Och nu skiner solen igen förresten 😛

  2. Lisa Says:

    hahaha XD kommer du hem i helgen förresten ?:)

    • madeleinehaggkvist Says:

      Ah, vi ska till Eskilstuna på studiebesök och jag tänkte spara pengar eftersom jag slipper betala en biljett hem då 😛

  3. Lisa Says:

    jaha fan vad bra 😀 Men vilken tid är du hemma då? Eller blir det i morgon du kommer eller?:) Jag jobbar hela helgen men på lördag slutar jag 16.00 kanske kan ses då eller i morgon?:)


Kommentera

