MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Girl Love 8 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Stunder — Madeleine Häggkvist @ 20:40

Älskar Scrubs! Detta är nog min favoritscen, kanske inte den roligaste men jag tänker på när Lisa och jag var på Malmön, för att göra en lång historia kort så är den positivt betingad för mig. 😉 Sen att jag tycker Kung Fu Fighting är en rolig och bra låt gör också det hela bättre!

Och så här håller jag också på efter att jag har sett den scenen:

Jag älskar också musikal-avsnittet. Detta är nog min favoritlåt i det avsnittet (fast i mitt huvud sjunger jag ”girl love” och till mina älsklingar! ❤ ):

:.

Nu ska jag kolla på True Blood, missade helt att det var onsdag igår på kvällen. Tur att svt play finns! 😀

 

2 Responses to “Girl Love”

  1. Josefine Says:

    Scrubs! ❤


Kommentera

