MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Skrivbordet 7 oktober, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:50

Utmaning:
Hur ser ditt skrivbord ut och varför? På datorn då såklart 😉 Utmana minst tre personer!

Jag gillar den här bilden och tycker att macrobilder oftast passar mycket bra som bakgrund. Dessutom så ligger skärpan inte precis mitt i bilden vilket gör den både intressant, samt att det inte blir rörigt när jag ska använda någon av genvägarna. Att den är mörk i det nedre högra hörnet och sedan blir ljusare gör så mycket. Dessutom gillar jag rosa och det går att se vad genvägarna heter. På tal om genvägarna, jag har inte ordning alls och har ingen aning om vad som kan hända om jag trycker på typ hälften av dem. Kanske dags att rensa? 😉 Så även om den inte var planerad som en skrivbordsbild när jag fotade den så blev den mycket bra som sådan 😀

skrivbordet_091007

Jag utmanar Veronica, Lisa, Josefine och Daniel, hur ser era skrivbord ut? 😀

 

3 Responses to “Skrivbordet”

  1. Josefine Says:

    Haha du är med på mitt skrivbord :D:D


Kommentera

