MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Klockan är tjugo över åtta 7 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 08:29

tjugoöveråtta

:.

På EoD börjar vi oftast tidigast klockan nio (undantaget är när vi ska bort på studiebesök). Jag älskar det! Det passar verkligen mig perfekt, jag är som en helt annan människa när jag kan gå upp en timme senare. Idag var jag först inte duktig genom att gå upp för sent, sedan mycket duktig som gjorde allt jag skulle på morgonen jättesnabbt. Därför är jag nu i tid! Jag satsar på att vara klar halv nio, får se om jag lyckas med det idag.

Funderar även på om jag ska cykla eller åka med Tova…. Om jag känner mig rätt åker jag nog med Tova. 😛 Jag ska försöka röra mig lite mer senare idag, igår var dagen väldigt stillasittande pga huvudvärk. Huvudvärken gjorde att jag vilade hela dagen. Vilket gjorde att jag var jättepigg när jag skulle sova. Som så klart ledde till att jag inte kunde somna. Så när jag skulle gå upp i morse var jag väldigt trött. Men jag blev klar ungefär samma tid om vanligt ändå. 😀 Det går om jag måste. Ibland. Men jag skulle inte lita på det om jag var du 😉

 

2 Responses to “Klockan är tjugo över åtta”

  1. Josefine Says:

    Woow, du kanske börjar bli i tid ;o


Kommentera

