MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Kleedeeer! 7 oktober, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 20:52

Jag hittade en jättebra sida med massor av kläder som jag verkligen gillade. Jag satte ihop en riktigt lång shoppinglista, räknade lite på det, och ja det verkade som om jag skulle kunna gå runt den här månaden om jag köpte allt på den listan! Jag trycker på beställa, fyller i alla uppgifter, trycker på nästa, OJ! ”Fel korttyp” trots att det står att sidan ska ta MasterCard… Surt som en riktig sur citron säger jag bara.. Jag som var så lycklig! 😦 Men jag ska lyckas! Om inte annars får jag be pappa eller mamma att köpa det åt mig och så för jag över pengar till deras konto istället. Men riktigt surt…

Nu kanske det märks att jag är en riktig shopaholic (btw en riktigt bra bok – rekommenderar inte filmen direkt dock…). Oftast så märks det inte alls eftersom jag har varit tvungen att lära mig att spara och hålla på pengarna och verkligen tänka efter flera gånger innan jag köper något. Helt enkelt är jag mer åt att fönstershoppa nu mera. (Y)

 

Kommentera

