MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Mys 6 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 20:24

Gizmo sover i sängen Gizmo sover i sängen 2

Våningssängarna i stugan är helt okej att vara i tycker Gizmo, alla andra sängar ratar han.

:.

Ska mysa ner mig i soffan med duntäcket framför Desperate Housewives 21.00. Funderar på om jag ska vara onyttig eller mindre onyttig? Chips och dipp, eller grönsaker och dipp? Eller kanske varma scones med björnbärsmarmelad? Varför inte allt förresten? 😉 Forest Fruit Tea blir det till i alla fall. Mums! 😀

Varför pep brandvarnaren till nyss? Ett kort pip bara, sen så tystnade den. Den kanske ska göra så? Någon som vet?

 

8 Responses to “Mys”

  1. Lisa Says:

    Det lät mysigt:D jag tror fan våran brandvarnare gjorde lika dant för några timmar sen :S

    • madeleinehaggkvist Says:

      Varför gör de så för? Min har pipit till fler gånger nu. Och inte vågar jag börja pilla på den heller, det kommer sluta med att jag har sönder den och brinner upp! om det börjar brinna förstås ;D

  2. Lisa Says:

    Ah eller så slutar det med att den kommer pipa as högt hela natten om du börjar pilla;)

  3. Josefine Says:

    Haha när den börjar pipa sådär ibland så håller batteriet på att ta slut 😛

    Och Gizmo är söt 😀

    • madeleinehaggkvist Says:

      Fast den har ju bara suttit uppe mindre än en månad? Fast jag pillade på den ändå, testade den genom att trycka på knappen och sedan dess har den inte pipit 😛 Den ville väl bara påminna mig om att kolla så att den funkar ;D

  4. åååååååååååååååh gizmo är söt :D<3


Kommentera

