MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Heaven’s on fire 6 oktober, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 17:48

Heaven's on fire

Trots att det verkar som jag är helt omgiven av djur saknar jag att ha ett eget. Jag längtar så att det gör ont! Självklart är det en liten kelpie-tikvalp jag suktar efter.

För att avsluta inlägget lite positivt:
Vet ni, jag funderar på att köpa gerbiler (ökenråttor)! Men jag erkänner att det är mest ett substitut, även om det nog ska gå att klickerträna dem också. Kan man klicka guldfiskar och höns kan man klicka gerbiler! Jag har redan kommit på ett jätteroligt tema till namnen på mina små råttor. De ska heta några av dessa namn: Tyke, Halvdan, Runar, Lill-Snorre, Peter Nikolaos eller Rövhalt. Fullt så många ska jag inte ha men nu har jag ju lite valmöjligheter. Hahaha!

 

2 Responses to “Heaven’s on fire”

  1. Jaaaa ökenråttor är skit söta!:D<3

    • madeleinehaggkvist Says:

      Har tom mejlat på en annons på blocket 😛 Fast de är honor så då får jag tänka ut nya namn… Fast jag vet inte riktigt om jag vågar 😛


Kommentera

