MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Följa med 6 oktober, 2009

Filed under: Foto,Hund — Madeleine Häggkvist @ 18:58

Igår följde jag med på en hundpromenad med Tova & Chip (schapendoes) och Petra & Hedvig (boxer) som första fotograf. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; någon gång ska jag ha en boxer!

Chip kissar Petra plockar bajs
Självklart måste man börja med lite kiss & bajs: Chip kissar och Petra bajsar plockar bajs. 😉

:.

I koppel Lösa
Vi är goda medborgare som har hundarna kopplade. Som om de vore kopplade menar jag. Typ.

:.

 Hedvig springer 2 Hedvig springer 3 Hedvig springer1
Hedvig gillar att springa.

:.

Hedvig hjärta pinnar 1 Hedvig hjärta pinnar 2
Hon gillar även pinnar.

:.

Hedvig hjärta stockar 1 Hedvig hjärta stockar 2
Skrev jag att Hedvig gillar pinnar? Jag menar så klart stockar!

:.

Chip på sten Chip - huvudbild Chips profil
Chip.

:.

Kompisar 1 Kompisar 2 Kompisar 3
Kompisar.

:.

Hedvig ser något Hedvig - huvudbild Hedvig
Hedvig.

:.

Hedvig står Chip står
Blir det bra så här?

:.

Ett öga!!
Ooh maah gaah! Ett öga!!

:.

Moppefjun!
Hihihi! Moppefjun!!

:.

 

6 Responses to “Följa med”

  1. Daniela Says:

    Vilka härliga bilder! Och vad rolig Hedvig ser ut när hon springer och läpparna fladdrar, charmigt värre 😉 men på en av de sista bilderna ser hon halvt kuperad ut! haha 😉

    • madeleinehaggkvist Says:

      Tack!! 😀 😀
      Ja visst gör det, men det är bara för att hon viftar på svansen så mycket 😛

  2. Josefine Says:

    Vilka fina bilder! :)<3

  3. boxrar är så härliga 😀


Kommentera

