MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Elliot 6 oktober, 2009

Filed under: Foto — Madeleine Häggkvist @ 17:34

Elliot Elliot2

Även katten Elliot (som mest lyssnar på Katten än Elliot) bor granne med mig. Challe är hans slav. Varje gång han kommer in till mig springer han in i mitt badrum, upp på toalettstolen och i handfatet eftersom han älskar att dricka direkt från kranen – självklart gör jag honom alltid till viljes! Han är iaf jättesnäll och man får göra precis vad man vill med honom.

Via bilderna har ni även sett mitt badrum och mitt kök. Hehe, nä skojar bara med er, jag kommer nog att fota hela lägenheten ordentligt någon dag. Just nu saknas det dock tavlor och möbler (stället var ju större än vad vi trodde!).

 

2 Responses to “Elliot”

  1. Josefine Says:

    Det ser ut som att du har ett assnyggt badrum ! 😉


Kommentera

