MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Tegelsten 26 augusti, 2009

Filed under: Foto,Skolan — Madeleine Häggkvist @ 17:54

Idag kom första boken som man måste ha om man går på EoD. Den heter ”Biology” och är på engelska. Jag hade hört att den skulle vara stor. Men SÅ stor trodde jag aldrig. Gjorde en jämförelse med en Harry Potter bok, som många säkert tycker är en ganska tjock och stor bok, för att ni ska förstå storleken på min tegelsten. Eller jag kanske ska kalla den ”bautasten” (om du inte fattar detta, kolla på Asterix och Obelix).

Biology-tegelsten Biology-tegelsten 2

 

4 Responses to “Tegelsten”

  1. den var inte lite liten heller!:O


Kommentera

