MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

MIN lägenhet! 24 augusti, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 17:51

MIN lägenhet!

Min lägenhet är ju nyrenoverad. Vilket betyder inte bara snyggt utan även massor av byggdamm. Så första dagen i lägenheten spenderades på knä och uppflugen på stolar plus allt mitt i mellan för att kunna komma åt att städa överallt. Det värsta var persiennerna. Jag säger bara att nästa gång jag köper lägenhet ska jag köpa en med rena persienner. Det positiva är att jag inte behöver städa dem igen! (Y)

 

4 Responses to “MIN lägenhet!”

  1. josefine Says:

    Vill se bilder på din lägenhet 😀 😀

  2. Mer bilder:D inne i lägenheten:D

    • madeleinehaggkvist Says:

      Har inte satt upp några tavlor eller annat lull-lull än :O O dessutom så fattas det möbler 😉 Men sen så….kanske… 😉


Kommentera

