MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Skara 14 augusti, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 14:32

Skara Domkyrka 

Idag var jag och hälsade på i Skara. Domkyrkan var tagen som ur en stad i Tyskland. Skara är, för dem som inte vet, större än Arboga men mindre än Sala (vilket inte säger så mycket för alla som inte bor i närheten utav dessa städer men det ger ett hum till de andra iaf) i invånarantal. Jag kommer med andra ord får närmare till skolan än tidigare!

Jag hälsade såklart inte bara på Skara utan även på några lägenheter där. Tre stycken till och med. Det blev faktiskt så att på måndag, när alla papper är inskickade till lägenhetsföreningen, är jag ägare till en nyrenoverad etta på 47 m2 i Skara!

 

2 Responses to “Skara”

  1. josefine Says:

    Hoppas att du har det kanon bra i skara! ❤


Kommentera

