MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Åkt 25 juli, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 14:37

Josefine power Josefine power 2

Att vända på dygnet gick inte så bra, jag och Josefine var ute till kl var runt 3 på natten och i morse middags gick vi upp runt kl 1. 😛

Vi snackar hela tiden, de enda gångerna vi är tysta är när vi äter och sover. xP

Vi var ute och gick. Josefine snackade om att hon var Dogwomen (tänk ”Catwomen”). En hund skällde till när vi gick förbi. Josefine, aka Dogwomen, hoppade högt, tag i min arm och skrek med världens roligaste dialekt: ”För i helvete!” xD

Vi hann se filmen Australia mellan allt snackande. Nu vill jag ännu mer åka till Australien! Nästa sommar Josse ;D

Nu har Världens Bästa Josefine åkt hem… Saknar henne redan!!!

 

8 Responses to “Åkt”

  1. josefine Says:

    Haha för i helvete vilken grymt rolig kväll vi hade igår 😀 åhh australien 😀 älskar dig madeleine du är bäst<3<3<3 ( jag älskar även din skrattmaskin ;o ) ❤

  2. Häggis ;D Says:

    Hahahha ni är söta ni :D<3

  3. Bara så att ni vet så hänger jag sjävklart med till Australien 😀
    Älskar den filen, älskar er<3


Kommentera

