MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Vända dygnet 24 juli, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 01:06

orangemoon

Innan lägret höll jag på att vända dygnet rätt igen, tyvärr kom det lite i störning under lägret. Vissa nätter var det inte alltid 8-9 h sömn. 😉

Nu har det blivit så att jag stiger upp vid ungefär 11 eller halv 12, mitt på dagen och går och lägger mig vid halv 2 på natten. Imorgon ska jag bättra mig. Det duger ju inte att sitta här och skriva blogginlägg om jag inte hinner göra något på dagarna som jag kan skriva om. Därför har jag bestämt mig – imorgon ska jag inte bara gå upp tidigare, utan (det svåraste av de båda)  jag ska gå och lägga mig tidigare också!

Därför säger jag nu: God Natt, Sov Gott, Natti Natti & Dröm Sött!

 

One Response to “Vända dygnet”

  1. Lisah Says:

    hahaha lycka till (Y) kan ju behövas;D


Kommentera

