MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Samtal 24 juli, 2009

Filed under: Allmänt,Foto — Madeleine Häggkvist @ 16:26

droppar på klöver

Josefine skulle bara ringa mig för att fråga om vi kunde hitta på något idag. Det tog 40 min. Hon tänker skylla på att jag är lite trögfattad, men det är inte jag som precis har färgat mig blond. 😉 Iaf så tog det ytterligare 10 min att säga hejdå och lägga på för oss. Inte konstigt att jag är törstig nu. 😀

Ikväll ska Josefine till mig eller jag till henne. Kanske ska vi titta på bio, senaste Harry Potter går ju just nu.

Annars har jag utökat en rabatt idag, och det blev jättesnyggt! I den ska jag ha mina gräslökar, inte bara en vanlig sort utan även en japansk (är ju lite avancerad vet du) samt en liiiiiten smultronplanta som jag räddade från vår altan /slash/ balkong.

Håll tummarna för att jag kommer ihåg att blogga mer idag. Nu ska jag äta grillat! Kyss, kyss!

 

2 Responses to “Samtal”

  1. josefine Says:

    haha älskade vän (k) ses ikväll! :D<3

  2. gahaha gillar din /slasch/ x-)
    men kyss på dig hurrö! :O ❤


Kommentera

