MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Tråkig 20 juli, 2009

Filed under: Foto — Madeleine Häggkvist @ 21:33

Kom precis på att jag är en väldigt tråkig bloggare som inte lägger in några bilder. Förut bestämde jag mig för att ha minst en bild i varje inlägg. Det har väl gått så där att hålla det. Mest beror det på att jag använder två olika datorer, har bilderna på en extern hårddisk och helst vill använda photoshop för att göra bilderna ”webb-användbara”. Däför saknas det bilder i inläggen. Synd eftersom jag tar bilder hela tiden. Jag ska försöka förbättra mig.

En annan gång då, givitvis 😉

 

One Response to “Tråkig”

  1. josefine Says:

    bilder vore kul 😀


Kommentera

