MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Tillbaka 20 juli, 2009

Filed under: Allmänt,Hund — Madeleine Häggkvist @ 21:23

Nu är jag tillbaka (och längtar tillbaka) efter en underbar vecka på Skultuna BK och hundungdomslägret 2009!

Just nu har jag inte ork att berätta om allt som har hänt, men det borde komma inom snar framtid i alla fall för att vi ska komma ihåg till nästa läger vi har 😉

Kan konstatera att jag saknar alla deltagare, men mest saknar jag att somna bredvid mina bästa! Att få prata tills man somnar. Eller bara säga ”god natt, sov gott, natti natti & dröm sött” och bara ligga och blunda bredvid dem. Om jag inte hade varit helt slut igår kväll är jag rädd för att jag inte hade kunnat somna! Jag älskar er så mycket att jag faktiskt får tårar i ögonen när jag skriver detta

 

3 Responses to “Tillbaka”

  1. Häggis ;D Says:

    awww vad gullig du är! älskar dig me<3<3

  2. josefine Says:

    jag älskar dig så enormt mycket madeleine, ibland är det svårt att fatta hur bra vänner jag har fått<3

  3. Jag älskar dig Madeleine Häggkvist <3!!
    Så sjukt glad av att jag får vara din vän.


Kommentera

