MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Om låst inlägg 11 juli, 2009

Filed under: Uncategorized — Madeleine Häggkvist @ 16:44

Jag låste föregående inlägg för att det var mer ett meddelande till mig själv. Ingen kommer att få lösenordet, men någon gång i framtiden kanske jag låser upp det…

 

4 Responses to “Om låst inlägg”

  1. Häggis ;D Says:

    Men du jag blev ju nyfiken nu:o Hoppas att det inte har hänt något dåligt bara som du inte vill berätta puss på dig älsklings kusin 😀 <3<3<3

  2. Hittade din blogg från Frida Hedströms hemsida/blogg (www.fridoss.webb.se) 😀

  3. josefine Says:

    shiit det här var något som jag hade missat… hoppas att det inte hade hänt något allvarligt ”/<3


Kommentera

