MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Tv och mys 10 juli, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 23:45

Tittar på tv, Burn Notice. Gillar tipsen de ger, enkla attt göra och enkla att komma ihåg (direktöversättning från engelska, när jag börjar tänka på engelska kan jag inte svenska ;)). Tex vet jag att det inte är någon idé att försöka sig på att krypa genom ventilationssystemen om man är äldre än 4 år – man får inte plats helt enkelt. Innertaken däremot är mycket enklare och man kan då krypa till någon garberob eller toalett och ta sig ut den vägen. Om man nu skulle vilja ta sig ut ur ett kontorsrum utan att bli upptäckt vill säga.

Myser även i sängen med Gizmo, han har varit riktigt gullig och låg kvar och sov ca 30 min till fast han egentligen ville hoppa ner. Jag tränade honom för bra när han var valp så nu vill han helst inte ligga i sängar, tyvärr… Varför inte låta en hund som fäller minimalt med hår, alltid går undan när man ber honom om det och inte släpar in massor av skräp och grus sova i sängen?!

 

3 Responses to “Tv och mys”

  1. Häggis ;D Says:

    Klart man vill ha hunden i sängen ska aldrig göra det misstaget igen att inte ha hunden i sängen 😀

  2. josefine Says:

    kvällsmys, eller ja nattmys<3

  3. […] Våningssängarna i stugan är helt okej att vara i tycker Gizmo, alla andra sängar ratar han. […]


Kommentera

