MadeleineHäggkvist's Blogg

Hundar, foto, vänner – mitt liv

Ny blogg 10 juli, 2009

Filed under: Allmänt — Madeleine Häggkvist @ 16:42

Nu har jag suttit i några timmar (!) och fört över alla inlägg från min gamla till min nya blogg här på wordpress. Det har varit intressant att läsa inläggen igen. 🙂

Mitt största problem med min nya blogg har varit att hitta på ett namn. Det är så få som kan stava Madeleine rätt, men till slut valde jag ändå att ha mitt namn i adressen. Kanske det till och med blir så att stavningen sprids och det blir lättare att stava mitt namn 😉

Bloggen kommer fortsätta att innehålla mina tankar, alltså mest hundar och foto, samt vad jag gör om dagarna. Jag tänker inte lova att jag ska skriva mer inlägg än tidigare men jag ska försöka (bra sagt av älskade kusinen och jag snor rakt av).

Välkommen till min nya blogg!

 

3 Responses to “Ny blogg”

  1. josefine Says:

    duktig du är<3

  2. Häggis ;D Says:

    Vad bra att du har skaffat en ny blogg den var jättefin är det något du skulle rekumendera till mig?:) jag gillar inte riktigt min blogg vi har liksom inte klickat riktigt;) Kom ihåg att vi tog i hand på att vi skulle försöka 😀 du är min älskade kusin<3

    • madeleinehaggkvist Says:

      Jag tror du gillar lite mer enkla bloggar ;D Be Frida fixa till din blogg vettja 😉


Kommentera

